۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان :

۴۷ هزار دانش‌آموز در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد تحصیل می‌کنند

۴۷ هزار دانش‌آموز در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد تحصیل می‌کنند

بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: ۴۷ هزار دانش‌آموز در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد تحصیل می‌کنند که از این بین ۶۴۰ دانش‌آموز نخبه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۷ هزار نفر از دانش‌آموزان استان هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی هستند که از این بین سه هزار دانش‌آموزان نیازمند هستند.

وی افزود: ۵۰ هزار بسته لوازم تحصیلی در هفته نخست مهر ماه تأمین و بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان بیان کرد: به صراحت و با اطمینان کامل اعلام می‌کنم که در استان هرمزگان هیچ دانش‌آموزی را نمی‌توان یافت که به دلیل فقر مالی از تحصیل بازمانده باشد.

باسره بیان کرد: استان هرمزگان تنها استانی است که ۱۴ خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دارد و بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان که عموماً اهل روستاهای صعب العبور هستند در این مدارس مشغول به تحصیل هستند

وی ادامه داد: تمام هزینه‌های این دانش‌آموزان شامل صبحانه، ناهار، شام و هزینه ایاب و ذهاب توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ایجاد مدارس جوار صنعتی در هرمزگان تأکید کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۳، ۱۵ نفر از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد موفق شدند در هنرستان‌های صنعتی به صورت کاملاً رایگان مشغول به تحصیل شوند.

باسره بیان کرد: در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان، ۶۴۰ دانش‌آموز به عنوان دانش‌آموزان نخبه شناسایی شده‌اند که ویژه برنامه‌هایی برای موفقیت آن‌ها در کنکور و قبولی در دانشگاه‌های معتبر ترسیم شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: جشن عاطفه‌ها روز هشتم مهرماه از ساعت ۸ صبح در استان برگزار خواهد شد. مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به کمیته امداد برسانند تا کالاهای مورد نیاز دانش آموزان تهیه و توزیع شود.

کد خبر 6233954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha